معرفی نویسنده:سلام,سلامی چو بوی خوش اشنایی. سلام بادصبا بر گلبرگهای اغشته به شبنم در سحرگاه تنهایی...خواننده عزیز که قابل دونستی وبلاگ منو بخونی, سلاممن درسال 1352 در خوانواده ای اسم و رسم دار وقدیمی در شمال شهر تهران متولد شدم.پدرم یکی از نامداران عرصه هنر بود.مردی فداکار که در جهت رفاه همسر و فرزندانش از هیچ تلاشی دریغ نکرد.مادرم بانویی تحصیل کرده کدبانو و به لغایت مهربان و دلسوز بود,بطوری که همیشه زبانزد همه فامیل و دوستان و اشنایان بود.ما کلا3فرزند بودیم,دو دختر و من که تنها پسر و البته کوچکترین عضو این خوانواده گرم و صمیمی پنج نفره بودم.(اینهار تنهایی...
ما را در سایت تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 28 تاريخ: پنجشنبه 28 مرداد 1400 ساعت: 4:52